Noorwegen Portaal

NoorwegenNoorwegen home
NoorwegenForum
NoorwegenNoorwegen foto's
NoorwegenOnroerend goed

actualiteitActualiteit
bergenBergen
diverseDiverse
emigrerenEmigreren
forumForum
gelinktGelinkt
grappigGrappig
keikoKeiko
mediaMedia
osloOslo
reiservaringenReiservaringen
reizenReizen
spitsbergenSpitsbergen
strekenStreken
studerenStuderen
taalTaal
verenigingenVerenigingen
webcamsWebcams
weblinksWeblinks
winkelsWinkels

NoorwegenLink aanmelden
NoorwegenContact
NoorwegenOnder beoordeling

Vaak gezocht:
Noorwegenjotunheimen
Noorwegenoccasions
Noorwegenspelletjes
NoorwegenSør-Trøndelag
Noorwegenzaken
NoorwegenNorwegian Redwood

Terug naar het forum | Naar beneden | Reageren
Onderwerp: gezocht:
Ik ben op zoek naar astrid van wingerden. Zij is zo'n 10-12 jaar geleden verhuist naar Bergen/ Noorwegen met ouders en jongere broertje en zusje. Toendertijd zaten wij samen op de basisschool in Poeldijk. We hebben nog een tijdje contact gehad, maar sinds een aantal jaren ben ik haar adres kwijt. (waar ik vrselijk van baal) Inmiddels al flink gezocht naar mogelijkheden op internet maar tevergeefs. Ken je haar dan is mijn vraag of je haar op dit berichtje kunt wijzen. Alvast heel erg bedankt!
Geschreven op 13-09-2004 door Nicole
Onderwerp: Gevonden!
Hoi Nicole,
Ik denk dat ik je ouwe schoolvriendin heb gevonden...

Astrid Van Wingerden
Haakon Sæthres V 57, 5232 Paradis
Tel.414 34 473

Groetjes vanuit Bergen
Peter
Geschreven op 14-09-2004 door Peter
Onderwerp: gezocht.
Heel erg bedankt, Ik ga mijn geluk eens beproeven. Helemaal top.
Geschreven op 14-09-2004 door Nicole
Onderwerp: gevonden
ze studeert momenteel in Leiden.
Geschreven op 26-09-2004 door
Onderwerp: Voorzichtig
Leuk dat mensen elkaar terugvinden via dit forum, maar laten we aub voorzichtig zijn met het doorgeven van adresgegevens ed. Niet iedereen is daarvan gediend. Het lijkt me daarom verstandiger om eerst even contact op te nemen met de persoon die gezocht wordt om te vragen of die misschien zelf contact op wil nemen met diegene die contact zoekt.
Geschreven op 13-10-2004 door Katja
Onderwerp: Astrid van Wingerden
Nicole,
Ik ben de oom van Astrid en woon nog gewoon in Poeldijk. Heb je Astrid al gevonden? Zo niet bel me dan even. Ik sta in het telefoonboek onder Poeldijk.
Andr? van Wingerden
Geschreven op 26-10-2004 door Andr? van Wingerden
Onderwerp: Bedankt!
Andre, hartelijk dank voor je reactie. Ik heb inmiddels een kaart gestuurd naar Noorwegen en hoop dat ze reageerd. (als ze daar nog woont uiteraard op eerder genoemd adres) Ik ben benieuwd en zou het zeer leuk vinden als ze wat laat horen. In elk geval iedereen bedankt voor de feedback helemaal super zulke betrokken mensen. Bedankt. Andre mocht ze niet meer in Noorwegen wonen, kun je mijn e-mail aan haar geven, want dan komt de kaart vast retour. Zou ik zeer waarderen. Mijn e-mail nicole.stappersnicole.stappers@wanadoo.nlwanadoo.nl In elk geval heel erg bedankt. groeten Nicole
Geschreven op 27-10-2004 door Nicole Stappers
Onderwerp: een tweede astrid
Ik was ook Astrid Van Wingerden maar ik ben in 1967 naar California gegaan vanuit Honserlersdijk.
Geschreven op 23-05-2007 door astrid guenthart
Onderwerp: een tweede astrid
Ik was ook Astrid Van Wingerden maar ik ben in 1967 naar California gegaan vanuit Honserlersdijk.
Geschreven op 23-05-2007 door astrid guenthart
Onderwerp: Ook gezocht
Ik ben ook op zoek naar een oude schoolvriendin die ongeveer 15 jaar geleden naar Noorwegen (Bergen) is verhuist. Haar naam is Astrik Okland en heeft een broertje met de naam Trygve. Als iemand hier wat meer over weet, dan hoor ik het graag.
Geschreven op 18-08-2007 door
Ik ben ook op zoek naar een oude schoolvriendin die ongeveer 15 jaar geleden naar Noorwegen (Bergen) is verhuist. Haar naam is Astrik Okland en heeft een broertje met de naam Trygve. Als iemand hier wat meer over weet, dan hoor ik het graag.
Onderwerp: oops
Zie net dat mijn vorig bericht beetje vaak is geplaatst. Computer liep vast... sorry. Haar naam is trouwens Astrid niet Astrik...
Onderwerp: op zoek
Hey mensen, ik ben ook op zoek naar een vriend van mij die in Noorwegen woont. Ik heb ook al op internet ligge zoeken maar ik weet gwn niet hoe te beginnen als jullie mij kunnen helpen zijn naam is Frode en ik denk achternaam smeland zijn broer noemt Olav zijn ouders zijn twee dokters hij woont ergens in Oslo. Alvast bedankt. Groetjes Gildy
Geschreven op 20-08-2007 door Gildy
Hey mensen, ik ben ook op zoek naar een vriend van mij die in Noorwegen woont. Ik heb ook al op internet ligge zoeken maar ik weet gwn niet hoe te beginnen als jullie mij kunnen helpen zijn naam is Frode en ik denk achternaam smeland zijn broer noemt Olav zijn ouders zijn twee dokters hij woont ergens in Oslo. Alvast bedankt. Groetjes Gildy
@ Gildy : is Frode 19 jaar?? dan heb ik misschien wat voor je. mail maar naar olav_sterkolav_sterk@hotmail.comhotmail.com Groet, Olav p.s. niet de broer van ;)
Geschreven op 26-10-2007 door Olav
Onderwerp:
Astrid van Wingerden: Tel.31613803783
Geschreven op 02-11-2007 door
Onderwerp: Gezocht!
Hoi mensen,

Ik ben op zoek naar Katherine Junger Ims, wat ik weet is dat ze een aantal jaar geleden i.i.g. nog in Stavanger woonde. Wie oh wie helpt mij???
t: 0644559514
email: 313410me313410me@eur.nleur.nl
Geschreven op 10-11-2007 door Matthijs
Hoi mensen,

Ik ben op zoek naar Katherine Junger Ims, wat ik weet is dat ze een aantal jaar geleden i.i.g. nog in Stavanger woonde. Wie oh wie helpt mij???
t: 0644559514
email: 313410me313410me@eur.nleur.nl
Onderwerp: gezocht vv
Ik denk trouwens dat het Katrine is...
Onderwerp:
http://www.gulesider.no/tk/search.c?offset=30&q=ims

Kijk hier!
Geschreven op 11-11-2007 door Sol
Onderwerp: Dank!
Dank je Sol, heb inmiddels al zo'n contact weer dat ik er volg. week heen vlieg.

Toppie dus!
Geschreven op 15-11-2007 door Matthijs
Hallo beste mensen.

Ik ben opzoek naar een Noorse jongen die ik twee jaar geleden heb ontmoet op de boot van Noorwegen naar Denemarken. Hij zal nu wel rond de 22 zijn. Hij woont in het topje van Noorwegen en ging toen voor een jaar naar italie toe.
Ik heb zijn adres niet en ook geen naam, heeft iemand ENIG idee hoe ik hem zou kunnen vinden. Ik weet dat het bijna onmogelijk is, maar elk beetje helpt.
Geschreven op 25-02-2008 door Arfen.
Onderwerp:
Hm.... een jaar naar Italie...22 jaar.... topje van Noorwegen...
Nee, geen idee.
Geschreven op 26-02-2008 door Sjaak
Onderwerp: gezocht
Weet je misschien een manier waarop ik hem kan vinden... het is wel belangrijk :$.
Geschreven op 27-02-2008 door Arfen
Misschien helpt dit: Zijn zus woont in Denemarken.. althans twee jaar terug dan. Zijn vader heeft een zwak hart. Klinkt allemaal erg stom.. maar goed. Wie weet dat helpt.
Geschreven op 27-02-2008 door Arfen
Onderwerp: Arfen
Probeer de passagierslijst van die bewuste dag van de rederij in handen te krijgen ;-)
Geschreven op 21-03-2008 door Marcel
ik ben op zoek naar henk mebius. hij werkt nu ergens als schilder in zuid noorwegen. Als iemand iets weet hoor ik het gaarne mijn mail adres is jennywalstrajennywalstra@tele2.nltele2.nl of 06 41 993584 groetjes jenny
Geschreven op 26-04-2008 door jenny
ben op zoek naar henk mebius hij woont bij vrienden op zolder ergens in zuidnoorwegen en is huis schilder van beroep en is sinds kort in noorwegen hij heeft als hobby muziek maken met verschillende instrumenten. Hij woonde in friesland jelsum is er iemand die iets weet? mijn mail adres is jennywalstrajennywalstra@tele2.nltele2.nl
Geschreven op 26-04-2008 door jenny
Onderwerp:
Helaas zijn de passagierslijsten vertrouwt. Of is er een manier om daar toch aan te komen?
Geschreven op 27-04-2008 door Arfen

Naam:

Onderwerp:

Bericht:

- advertentie -
Uw advertentie hier?