|
|
| Onderwerp:
huttentocht |
Hallo,
Mijn vriendin en ik willen komende zomervakantie Noorwegen rondreizen en dan overnachten in met name hutten met als alternatief onze tent die we dus ook meenemen.
Wie heeft meer info in welke vorm dan ook?
Mvrgr Guido |
| Geschreven
op 07-09-2004 door Guido |
|
| Onderwerp:
huttentocht |
Dit bericht is voor Guido - dd. 07-09-2004.
Wij zijn met z'n 3-en de afgelopen 3 jaar op die manier met vakantie in Noorwegen rondgetrokken. GEWELDIG !!
We (pa/ma en kind 14 jr) hebben een VWgolf, zetten een bagagebox op het dak, laden de achterbak vol met bagage. De dekbedden, laarzen en hengels gaan in de dakbox - de rest in deauto. Op vele plekken onderweg kun je hutten huren in diverse prijsklassen. Zijn schoon en je hebt alles wat je nodig hebt -> bed, koelkast, kookgelegeheid. De gezamenlijke sanitair mogelijkheden zijn schoon.
We willen niets anders meer !!!
m.vr.gr. Els Kok |
| Geschreven
op 12-09-2004 door Els Kok |
|
| Onderwerp:
Toerlanglauftocht Rondane |
Hallo,
In februari of maart 2005 willen we met z'n tweeen en toerlanglauftocht maken in het gebied Rondane, via hutten van Dnt. Wie kan ons info geven over de routes en het gebied.
Judy.
|
| Geschreven
op 12-09-2004 door Judy |
|
| Onderwerp:
huttentocht |
| Een huttentocht lijkt ons ook geweldig. Onze vraag is alleen: is het in het hoogseizoen nodig om de hutten van tevoren te boeken of is er altijd wel plaats? |
| Geschreven
op 13-09-2004 door Herma |
|
| Onderwerp:
huttentocht |
| als je rond vijf uur begint te zoeken is er meestal plaats.Je kan natuurlijk ook als reserve je tent meenemen. Op de lofoten was het heerlijk in de tent op het strand naar de middernachtzon te kijken, en zou het spijtig zijn dat je in een hut moest slapen. |
| Geschreven
op 17-09-2004 door vieke |
|
| Onderwerp:
Hutten DNT |
Voor info over hutten(tochten), ski en langlaufmogelijkheden, routes en kaarten: www.turistforeningen.no (in Noors en Engels).
Links naar plaatselijke afdelingen van DNT. Zeer behulpzame organisatie!
In het winter hoogseizoen (Kerst, wintervakantie, Pasen) is het altijd zeer druk in de hutten, evenals in de weekenden. De Noren houden evenveel van de bergen als de toeristen! |
| Geschreven
op 22-11-2004 door globalrelocation@hotmail.com |
|
| Onderwerp:
noorwegen |
Ik ben weer terug van mijn jaarlijks uitstapje in de Franse bergen wat me weer goed is bevallen. Maar volgend jaar wil ik naar Noorwegen. Ik begin graag op tijd met mijn voorbereidingen (ook een beetje een vakantie gevoel) Wat is de beste tijd om wandeltochten in Noorwegen te maken en zijn er bestaande routes verkrijgbaar?
Mag je overal je tent wegzetten?
Wie kan mij vertellen hoelang de reistijd is met de auto?
Vertel me alles wat voor een natuurliefhebber van belang is ook reisverslagen zijn voor mij een bron van informatie.Als ik ze mag lezen of heb je informatie stuur ze dan naar corclaassenscorclaassens@hotmail.comhotmail.com dank u. |
| Geschreven
op 27-07-2005 door Cor |
|
| Onderwerp:
huttentocht per auto |
Waar kan ik informatie krijgen vwb een huttentocht per auto door het binnenland en de fjorden.
Zijn er bestaande tochten |
| Geschreven
op 02-11-2005 door Hans Korthagen |
|
| Onderwerp:
Huttentocht/noorwegen |
Er zijn ook allerlei niet DNT hutten beschikbaar die erg goedkoop en rustig zijn.
Voor een aantal van die plekken mail me dan even. Ik kan je ook tips geven over een aantal mooie routes. |
| Geschreven
op 07-11-2005 door info@norway-adventures.com |
|
| Onderwerp:
huttentocht per auto |
| Voor mij is het fenomeen huttentocht nieuw. Wie kan mij info geven over autotochten, hutten prijzen etc.? |
| Geschreven
op 06-01-2006 door Ad Bus |
|
| Onderwerp:
Fjorden |
We zouden graag een paar dagen de fjorden in trekken in Noorwegen. We dachten begin april te gaan. Is dat goed te doen met de wagen en een tent? We zijn wel al wat gewoon qua kilometers van vorige trips, dus dat maakt niet uit.
Groetjes!
|
| Geschreven
op 10-02-2006 door Joris Meermans |
|
| Onderwerp:
huttentocht noorwegen |
op welke site kan ik het beste terecht voor een huttentocht naar noorwegen met de auto?
Kan dit ook 's zomers?
|
| Geschreven
op 24-06-2008 door jlm.deroos@telfort.nl |
|
|
|