Noorwegen Portaal

NoorwegenNoorwegen home
NoorwegenForum
NoorwegenNoorwegen foto's
NoorwegenOnroerend goed

actualiteitActualiteit
bergenBergen
diverseDiverse
emigrerenEmigreren
forumForum
gelinktGelinkt
grappigGrappig
keikoKeiko
mediaMedia
osloOslo
reiservaringenReiservaringen
reizenReizen
spitsbergenSpitsbergen
strekenStreken
studerenStuderen
taalTaal
verenigingenVerenigingen
webcamsWebcams
weblinksWeblinks
winkelsWinkels

NoorwegenLink aanmelden
NoorwegenContact
NoorwegenOnder beoordeling

Vaak gezocht:
Noorwegenboerderij te koop
Noorwegenervaringen
Noorwegenhuizenmarkt
Noorwegenreisverslagen
Noorwegenvisvakantie
NoorwegenNordicminds
NoorwegenDawn Redwood

Terug naar het forum | Naar beneden | Reageren
Onderwerp: Vrijwilligerswerk op kinderboerderij
Vrijwilligers gezocht in Brokke, zuid Noorwegen

Beste lezer,

Mijn naam is Hessel, ben 30jr en werk sinds maart 2007 aan een kinderboerderijtje in het Setesdal, 150km ten noorden van Kristiansand, Noorwegens zuidelijkste havenstad. Mijn project heet Brokkestøylen en is online te vinden onder: www.brokkestoeylen.no en http://www.setesdal.com/index.php?m=produkt&m_action=vis_prod&id=211&parent=28&spraakSet=nl&type=1. Voor foto's zie: http://www.brokke.co.uk/aktiviteter/galleri

Voor komende zomer staan er weer een heel aantal projecten op stapel, die ik in mijn eentje nooit allemaal kan realiseren - dus zou ik graag een groep enthousiastelingen ontvangen om te helpen en organiseer ik in voorjaar en herfst 2009 een aantal klusweken! Daarnaast ben ik ook op zoek naar individuele vrijwilligers - zie onderaan.

Wat staat er in de planning:
-wk 20 maandag 11 t/m vrijdag 15 mei: klussen op Brokkestøylen. Hekken repareren, kippenhok bouwen, schilderen, dakkruidentuintje maken, campinghutjes renoveren, grondwerk/zaaien en kalken, lappententen opzetten.
-wk 21 maandag 18 t/m vrijdag 22 mei: boomklimpad/touwparcoursbaan bouwen.
-wk 22 maandag 25 mei tot zaterdag 30 mei (pinksteren): wandelpaden netwerk aanleggen deel 1.
-wk 34 maandag 17 augustus tot vrijdag 21 augustus: klussen op Brokkestøylen, thema houtbewerking: houtsnijden, ornamenten, meubelstukken, maar ook wat simpeler timmerwerk.
-wk 35 maandag 24 augustus tot vrijdag 28 augustus: wandelpaden netwerk aanleggen deel 2

Het liefst heb ik groepen van 8 tot 16 personen van 16jr of ouder - omdat er zwaar lichamelijk werk bij zit. Ik verzorg het materiaal&gereedschap, bied een eenvoudige overnachtingsplek en maak het avondeten. Ev kan ik jullie ook van het vliegveld oppikken (max 8pers). We werken in principe 4 volle dagen en besteden de laatste dag aan een excursie in de omgeving - bijvoorbeeld bergwandeling, kanoen, sight-seeing, BBQ etc). Transport naar noorwegen en eten overdag dienen jullie zelf voor te zorgen. Je kunt de KLM naar Kristiansand nemen (ca 250€) of de overtocht vanuit Hirtshals (colorline) of Hanstholm (masterferries) maken. Voor meer info over de omgeving hier zie: www.setesdal.com.

Ook individuele klussers zijn ten alle tijde van harte welkom. Tussen midden juni en midden augustus zoek ik opgewekte kinderanimateurs / keukenhulpen voor perioden van tenminste 2wkn.

Graag hoor ik van jullie!
Met hartelijke noordse groet,

Hessel
0047 90265133
hesselhakerhesselhaker@gmail.comgmail.com
Geschreven op 25-10-2008 door Hessel

Naam:

Onderwerp:

Bericht:

- advertentie -
Uw advertentie hier?