Noorwegen Portaal

NoorwegenNoorwegen home
NoorwegenForum
NoorwegenNoorwegen foto's
NoorwegenOnroerend goed

actualiteitActualiteit
bergenBergen
diverseDiverse
emigrerenEmigreren
forumForum
gelinktGelinkt
grappigGrappig
keikoKeiko
mediaMedia
osloOslo
reiservaringenReiservaringen
reizenReizen
spitsbergenSpitsbergen
strekenStreken
studerenStuderen
taalTaal
verenigingenVerenigingen
webcamsWebcams
weblinksWeblinks
winkelsWinkels

NoorwegenLink aanmelden
NoorwegenContact
NoorwegenOnder beoordeling

Vaak gezocht:
Noorwegennordicestate
NoorwegenOslo
Noorwegenreizen in
Noorwegenwegenkaart
Noorwegenwintersport in
NoorwegenNordicminds
NoorwegenWintersport
NoorwegenB-L-O-G-G-E

Terug naar het forum | Naar beneden | Reageren
Onderwerp: Met de auto van Narvik naar Oslo
Beste lezers van dit forum,

Op dit moment ben ik druk bezig met het plannen van mijn vakantie naar Noorwegen. We willen de laatste 2 weken van juni en en de eerste week van juli door Noorwegen trekken. Wij zijn fanatieke bergsporters en hebben tot nu toe altijd onze vakantie doorgebracht in Oostenrijk en Italie (Dolomieten). De wens was er al een tijd om naar Noorwegen te gaan en nu gaat het eindelijk gebeuren. Ik heb diverse reisboeken aangeschaft en geprobeerd zoveel mogelijk te lezen over het land.

Nu is het plan om naar Narvik te vliegen, hier een auto te huren en dan in drie weken tijd de Lofoten te bezoeken, overvaren naar Bodo en vervolgens via de westkust (fjorden), jotunheimen en hardangervidda naar Oslo te rijden. Vanuit Oslo vliegen we dan weer terug. Overnachten doen we in kampeerhutten (op de bonnefooi).

Mijn vraag is of iemand mij kan vertellen of dit allemaal haalbaar is in drie weken tijd. Wij willen echt van de natuur genieten en wandelingen maken/ kajakken/ walvissen spotten. En zeker niet alleen maar in de auto zitten. Kunnen we dan genoeg doen in drie weken? Of is het aan te raden om ons tot een kleiner gebied te beperken zodat we meer de omgeving kunnen verkennen...?

Alvast bedankt voor jullie reacties.
Geschreven op 08-04-2008 door Erika

Naam:

Onderwerp:

Bericht:

- advertentie -
Uw advertentie hier?