Noorwegen Portaal

NoorwegenNoorwegen home
NoorwegenForum
NoorwegenNoorwegen foto's
NoorwegenOnroerend goed

actualiteitActualiteit
bergenBergen
diverseDiverse
emigrerenEmigreren
forumForum
gelinktGelinkt
grappigGrappig
keikoKeiko
mediaMedia
osloOslo
reiservaringenReiservaringen
reizenReizen
spitsbergenSpitsbergen
strekenStreken
studerenStuderen
taalTaal
verenigingenVerenigingen
webcamsWebcams
weblinksWeblinks
winkelsWinkels

NoorwegenLink aanmelden
NoorwegenContact
NoorwegenOnder beoordeling

Vaak gezocht:
Noorwegenbos
Noorwegenchat
Noorwegenhotels in
Noorwegennatuur
Noorwegenverhuizen naar
NoorwegenNorwegian Redwood

Terug naar het forum | Naar beneden | Reageren
Onderwerp: Lofoten - BYZONDERE REIZEN
Wij plannen om komende zomer/najaar (aug./sept. 2008)naar de Lofoten af te reizen, een 12-daags verblijf, georganiseerd door BYZONDERE REIZEN. Dit blijkt een 'reisorganisatie' te zijn, uitgebaat door twee Nederlanders Frans Houtman en Marijke Windhorst. Kan iemand hier toevallig ervaringen over delen? Kwestie dat we toch een beetje de betrouwbaarheid kunnen controleren voor we effectief een reis bij hen boeken. Alvast bedankt.
Geschreven op 24-01-2008 door Veronique
Onderwerp: Re: Lofoten Byzondere Reizen
Beste Veronique,

Bij toeval las ik je vraag en kan je zeggen dat ik afgelopen woensdag ben teruggekomen van een fantastische vakantie op de Lofoten via Byzondere Reizen van Frans Houtman en Marijke Windhorst. Hele aardige mensen die er alles aangedaan hebben om een onvergetelijke en byzondere reis mogelijk te maken. Het huis "Christine Moen Huset" is gezellig, fijne kamers, en een prachtig uitzicht over de Atlantische Oceaan. We hebben dagelijks uitstapjes gedaan. Veel gewandeld in de sneeuw, bergen beklommen, gevaren met de boot "De Stabben" en leuke excursies gedaan, etc. etc. Het eten was goed verzorgd en het is mij zo goed bevallen dat ik je kan zeggen dat ik nooit eerder zo,n fijne vakantie heb gehad op de wonderschone Lofoten. De omgeving is in ieder jaargetijde prachtig.
Een bezoek aan de Lofoten via Byzondere Reizen met Frans Houtman en Marijke Windhorst is zeker een aanrader!!!

Vriendelijke groet,
Helena.
Geschreven op 29-03-2008 door Helena
Onderwerp: Re Lofoten
Dag Veronique.
Ik zat te surven op Internet en las ook jou vraag wij hebben in September geboekt bij Marijke en Frans ik ben hier al van af maart 2005 mee bezig en ze hebben toen in de krant gestaan het is een echte aanrader Ik heb er all veel goede reactie,s over gehoord.

Dus je kunt met een gerusthard boeken bij deze mensen.

groetjes peter en tiny.
Geschreven op 29-03-2008 door tiny en peter

Naam:

Onderwerp:

Bericht:

- advertentie -
Uw advertentie hier?