|
|
| Onderwerp:
norge blokhut |
Goedemiddag,
heeft iemand ervaringen met een norge-blokhut, via een belgische site kan je die blokhutten bestellen, ziet er goed uit maar ben toch een beetje huiverig
zie http://www.norge-blokhuizen.com
marcel
|
| Geschreven
op 28-04-2006 door Marcel |
|
| Onderwerp:
Norge-blokhut |
Hallo Marcel
Ik heb toevallig de brochure van dit bedrijf gekregen en ga a.s. zaterdag op hun showterrein kijken.
Misschien weet jij intussen al iets meer???
|
| Geschreven
op 11-05-2006 door Marianne |
|
| Onderwerp:
|
| Wij zijn ook op zoek naar meer info. Waar is hun showterrein? |
| Geschreven
op 19-10-2006 door Susanne |
|
| Onderwerp:
heey |
| heej heej ik vind het een top site gr gideon |
| Geschreven
op 23-11-2006 door gideon |
|
| Onderwerp:
Norge-blokhut |
| Hoe zijn inmiddels de ervaringen? |
| Geschreven
op 16-05-2007 door René |
|
| Onderwerp:
norge blokhut |
slechte ervaring.
komt leverings afspraken niet na!!!!
blokhut staat eerst klaar in estland maar problemen met vervoer.
later weer problemen met tovoer hout uit rusland.
nu weer maanden uitstel????
wie heeft dit probleem nog meer?????? |
| Geschreven
op 11-07-2007 door ed broeren |
|
| Onderwerp:
norge-blokhut |
slechte ervaring!!!
komt afspraken niet na.
dan weer vervoersproblemen.
dan weer problemen met houtleverancies.
en nu weer maanden vertraging???
wie heeft ook ervaring met de heer jos wierts van norge blokhutten???? |
| Geschreven
op 11-07-2007 door ed broeren |
|
| Onderwerp:
Norge blokhut |
| Het begint io dezelde ervaring te lijken: besteld en aanbetaald op 11 06 2007, levering inweek 32 of 33. Dus niet, gebeld: 'er wordt geleverd eind augustus', dus niet. Gebeld: 'vanorgen bericht ontvange, wordt geleverd in eerste helft september'. Na de voorgaande berichten te hebben gelezen, begin ik toch wel een beetje angstig te worden. Misschien ga ik hem zeer binnenkort bezoeken in Lummen, ben daar dan toch in de buurt. |
| Geschreven
op 05-09-2007 door René Gosse |
|
| Onderwerp:
Norge-blokhut |
| Hoe staat het er nu voor bij Ed,Marcel, Marianne, Susanne? Hebben jullie besteld, betaald, geleverd gekregen en hoeveel tij zat er tussen bestelling en levering? |
| Geschreven
op 05-09-2007 door Rene Gosse |
|
| Onderwerp:
|
Het begint ip dezelde ervaring te lijken: besteld en aanbetaald op 11 06 2007, levering in week 32 of 33. Dus niet, gebeld: 'er wordt geleverd eind augustus', dus niet. Gebeld: 'vanmorgen bericht ontvangen, wordt geleverd in eerste helft september'. Na de voorgaande berichten te hebben gelezen, begin ik toch wel een beetje angstig te worden. Misschien ga ik hem zeer binnenkort bezoeken in Lummen, ben daar dan toch in de buurt.
Geschreven op 05-09-2007 door René Gosse
|
| Geschreven
op 05-09-2007 door |
|
| Onderwerp:
Norge |
Het begint ip dezelde ervaring te lijken: besteld en aanbetaald op 11 06 2007, levering in week 32 of 33. Dus niet, gebeld: 'er wordt geleverd eind augustus', dus niet. Gebeld: 'vanmorgen bericht ontvangen, wordt geleverd in eerste helft september'. Na de voorgaande berichten te hebben gelezen, begin ik toch wel een beetje angstig te worden. Misschien ga ik hem zeer binnenkort bezoeken in Lummen, ben daar dan toch in de buurt.
|
| Geschreven
|
| Onderwerp:
Norge |
Het begint op dezelde ervaring te lijken: besteld en aanbetaald op 11 06 2007, levering in week 32 of 33. Dus niet, gebeld: 'er wordt geleverd eind augustus', dus niet. Gebeld: 'vanmorgen bericht ontvangen, wordt geleverd in eerste helft september'. Na de voorgaande berichten te hebben gelezen, begin ik toch wel een beetje angstig te worden. Misschien ga ik hem zeer binnenkort bezoeken in Lummen, ben daar dan toch in de buurt.
|
| Geschreven
|
| Onderwerp:
Norge-blokhut |
| Als je alle vertragingen heb verwerkt en het pakket is eindelijk aangekomen, hoe bevalt dan het in elkaar zetten en de kwaliteit van het geleverde. Kortom heeft inmiddels iemand zo'n blokhut staan en er plezier van? Ze zien er op de site harstikke leuk uit. |
| Geschreven
op 30-09-2007 door Marise Entjes |
|
| Onderwerp:
Norge-blokhut |
| Als je alle vertragingen heb verwerkt en het pakket is eindelijk aangekomen, hoe bevalt dan het in elkaar zetten en de kwaliteit van het geleverde. Kortom heeft inmiddels iemand zo'n blokhut staan en er plezier van? Ze zien er op de site harstikke leuk uit. |
| Geschreven
op 30-09-2007 door Marise Entjes |
|
| Onderwerp:
Norge-Blokhut |
Wij hebben zelf een blokhut van norge-blokhuizen en moeten zeggen dat deze er fanastisch uit ziet zoals op de foto's nog mooier zelfs
vertraging is normaal bij deze artikkels ze komen uit het buitenland waar men aan een laag loon werkt dus daarom ook deze lage prijze waarvan iedereen denk ja dat wil ik ook, wil je op Uw wenken of vingerknip bedient worden zorg er dan voor dat je een dikke portmonee hebt en ga naar een schrijnwerker die geen werk heeft en direkt aan jullie droom kan beginnen dus mensen denk ook eens aan de medemens en niet enkel aan U zelf geef iedereen tijd om alles tot een goed einde te brengen zeur niet en wacht je tijd af of heb je liever een half afgewerk produkt doe dan zo verder als je bezich bent met mensen af te breken |
| Geschreven
op 02-10-2007 door Eveline |
|
| Onderwerp:
Norge-Blokhut |
Sorry Eveline, gewauwel! Als je iets afspreekt moet je dat ook nakomen. Heb nu 4 weken vakantie weggegooid omdat er niet werd geleverd op de afgesproken tijd. Nu heb ik geen vakantie meer, het weer is er ook niet beter op geworden. En daar ligt dan al het niet zo heel goed verpakte hout. Nu maar hopen dat het niet krom trekt, het is nou niet bepaald stabiel verpakt, anders sta je er flink op rammen om alles in elkaar te krijgen!
Er worden hier dus geen 'mensen in het buitenland met een laag loon' afgekraakt. Kraak liever de enige echte leverancier af (Vogel Blockhaus, eigenaar van Norge, Betana en noem ze allemaal maar op) trek die maar eens na om te kijken waar en voor welke prijzen hij verkoopt. Jij wilt toch ook geen dief van je eigen portemonnee zijn? Maar ga niet liegen als je je afspraken niet na komt: geen hout, machines stuk, staking, vrachtwagem staat stil voor de Poolse grens, enz.
Gelul, kom je afspraken na en anders niets! |
| Geschreven
op 07-11-2007 door René Gosse |
|
| Onderwerp:
Norge-Blokhut |
| Regen en wind getrotseerd en inmiddels, 6 maanden later dan gepland, staat de blokhut er. Het is van prima kwaliteit, compleet geleverd en perfect in elkaar passend. Duidelijke bouwtekeningen, helaas niet van het dak. Er staan alleen dakplanken aangegeven, doch een deel van het dak is al gezaagd en voorgemonteerd. Dit was mij niet duidelijk.(onervarenheid?). Helaas zijn sommige delen toch wel wat krom getrokken door het lange liggen (ondanks dat er goed werd geventileerd). |
| Geschreven
op 20-02-2008 door René Gosse |
|
| Onderwerp:
hytte |
| en nu maar hopen dat ,t niet van litauws,letlands of pools 'waaibomenhout' is gemaakt , want goedkope blokhutten uit Noorwegen klinkt voor mij als een sprookje |
| Geschreven
op 21-03-2008 door Marcel fra finnskogen |
|
| Onderwerp:
Norge -blokhuizen |
De blokhutten van Norge komen niet uit Noorwegen. Norge zelf is een vindsel van de heer Vogel, eigenaar van Betana en Norge, een oer-duitse firma. De leveringsprobelemen liggen zeker niet bij de fabriek. Ik weet dit, daar wij zelf de blokhuizen importeren van deze fabrikant. Wij, Hermans Blokhuizen, hebben zelf zeer slechte ervaringen met de heren Jos Wiertz en de heer Vogel. Vandaar dat wij nu zelfstandig zijn. Het niet-leveren komt voort uit betalingsproblemen vanuit Norge/Betana naar de fabrikant. De fabrikant heeft het recht om dan de productie te stoppen (geen geld = geen waren). Wij, Hermans Blokhuizen, hebben (bij dezelfde fabrikant) een levertijd van 4 - 8 weken, afhankelijk van het seizoen en het soort huis. Het liegen is bekend, ook bij ons. Trap er niet in, schrijf een aangetekende brief en zorg dat alles schriftelijk vaststaat! Het is verschrikkelijk dat zo'n bedrijf de rest van de blokhuis-leveranciers een slechte naam bezorgd.
Hopende op een goede afloop,
Met vriendelijke groet,
Esmee Hermans
Hermans Blokhuizen |
| Geschreven
op 29-03-2008 door Esmee Hermans |
|
|
|