Noorwegen Portaal

NoorwegenNoorwegen home
NoorwegenForum
NoorwegenNoorwegen foto's
NoorwegenOnroerend goed

actualiteitActualiteit
bergenBergen
diverseDiverse
emigrerenEmigreren
forumForum
gelinktGelinkt
grappigGrappig
keikoKeiko
mediaMedia
osloOslo
reiservaringenReiservaringen
reizenReizen
spitsbergenSpitsbergen
strekenStreken
studerenStuderen
taalTaal
verenigingenVerenigingen
webcamsWebcams
weblinksWeblinks
winkelsWinkels

NoorwegenLink aanmelden
NoorwegenContact
NoorwegenOnder beoordeling

Vaak gezocht:
Noorwegenbouwgrond
Noorwegenconsulaat
Noorwegengames
Noorwegenrondreizen
Noorwegenzeevissen
NoorwegenNordicminds
NoorwegenWintersport
NoorwegenB-L-O-G-G-E

Terug naar het forum | Naar beneden | Reageren
Onderwerp: jobbtur
Hei,

Zoals je al weet is het niet makkelijk om een baan te vinden in mijn gebied, de IT.
Daarom ga ik vanaf a.s. maandag op promotie tour door zuid Noorwegen.
Je vraagt je waarschijnlijk af wat ik ga promoten. Simpel, mijzelf ?n mijn vriendin!

Op zoek naar werk rijd ik langs steden en dorpen en probeer daar zo veel mogelijk aandacht te trekken!
De auto waarin ik me verplaats zal met grote letters beplakt zijn met een noodkreet, namelijk: "hjelp, vi s?ker jobb!".
Er is bovendien een website gekoppeld aan dit "project". Op de site kan je o.a. (live) volgen waar ik op een bepaald moment ben (de techniek staat voor niks).

Het is bedoelt als een ludieke actie, die mogelijk zelfs tegen ons kan gaan werken...

De route die we rijden is niet willekeurig gekozen; het komt langs steden en dorpen waar wij ons zelf wel zien wonen in de toekomst.
Oslo laten we bewust buiten de route!

Overigens, voor de mensen die mij nog niet kennen: ik woon op dit moment al in Noorwegen. Een uitgebreidere presentatie is op de site te vinden.

Het adres van de website is overigens http://www.jobbtur.com/.

"Jobbtur" is niet echt een gebruikelijk woord, maar volgens ons makkelijk te begrijpen.

Nogmaals, het is bedoeld als een ludieke actie. Overigens, wel met een uiterst serieuze doelstelling!

Misschien tot ziens ;-)

Groetjes,
Emile en Dieke.
Geschreven op 04-08-2003 door Emile en Dieke
Wat is er nou zo verkeerd aan Oslo? Mijns inziens is er buiten Oslo niet veel te beleven, behalve dan hele mooie natuur. Als je echt serieus bent om een baan te vinden, dan denk ik niet dat je Oslo moet overslaan. Heb er zelf twee jaar gewoond, en ben nu bezig om weer terug te gaan. Het mmoie vind ik aan Oslo, dat je alle geneugtes van de grote stad hebt, maar dat de natuur om de hoek zit. Iedeale uitvalsbasis.
velteropvelterop@tiscali.nltiscali.nl
Geschreven op 13-05-2004 door Maurice Velterop
Ik ben benieuwd, is het wat geworden? Hebben jullie werk gevonden op jullie 'jobbtur'?
Geschreven op 13-05-2004 door Nynke

Naam:

Onderwerp:

Bericht:

- advertentie -
Uw advertentie hier?